Skakig i benen

Ja, äntligen har Lisa gjort det! Hon har börjat träna igen! Och det känns helt fantastiskt!!!! Dags att försöka hitta tillbaka till sitt gamla jag igen (för att inte tala om singamla kropp, börjar känna hur olika kroppsdelar kommer närmare och närmare marken). Det var otroligt skönt att svettas igen, och denna gång inte svett p g a det är så varmt att man kan dö, utan för att man anstränger sig och sina muskler. Känner mig som en ny människa (men imorgon har jag en känsla av att kroppen inte mår riktigt lika bra).

Tråkiga "nyheter" också ... farmor liggr på sjukhus, dåligt blodvärde. Hon har varit dålig hela sommaren, äntligen åkte hon in. Nu kan ni sitta där och undra varför hon inte gjorde något åt det tidigare, men för att förstå det måste man känna min farmor. Hon städar för att städhjälpen ska komma, och hon åker inte till sjukhuset för hon vill inte vara i vägen. Ja, alltså det går inte riktigt in i hennes hjärna att läkarna är till för att hjälpa folk som är sjuka ... så nu ligger hon där, åtta kilo smalare och med riktigt dåligt blodvärde. Hon är 87 år gammal ... suck .. undrar ...

Annars är det väl en okej dag, mår inte så dåligt i hjärtat idag. Men vem vet, imorgon kanske det blir värre igen ...
Imorgon har jag ju förresten lite att göra för en gångs skull. Ska undervisa estettreorna vid halv tolv - tiden, sedan tänkte jag ringa nån trevlig vän att äta lunch med, sedan  ska vi åka och hälsa på farmor på sjukhuset, och på kvällen har jag jazzklass på Heléns! Sedärja, helt misslyckad är jag inte:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0