Liten uppryckning!

Ja, väldigt liten iallafall. Har ätit ganska hälsosamt idag och tog en liten promenad imorse också. Skulle sprungit lite också, men mådde inte så bra psykiskt, så jag fixade det inte. Otroligt påfrestande att det gör så ont inombords över han som jag lämnade där nere i Turklandet. Snackade med honom idag också, alltid lika underbart att höra hans röst. Han missade att skicka med presenten till mig med Josefin så han fick min adress nu så han ska skicka den säger han. Men det dröjer nog ett tag innan han får iväg den om jag känner honom rätt:). Mår lite bättre nu, måste försöka släppa taget litegrann ... fast om en vecka är det säkert lika illa igen, haha ...
Iallafall, har varit hemma hela dagen och deppat, men det blev lite bätte när jag åkte till jobbet. det jobbigaste med att vara hemma i Lidköping är att det är så ... tråkigt här liksom .... Var med Lollo och Fiffi igår ochförsig och det var jättskönt. Får nog ta och ringa Fiffi imorgon och se vad hon gör och om hon vill träffa mig lite. Hon är den enda just nu som verkligen kan förstå på riktigt(:!!!
En annan sak som är jobbig är PENGAR! Jag har inga, det är där problemet ligger! Och de jag får måste jag spara, till hyra, och eventuell Turkiet-resa. Sucksuck, måste gå in på Madonna (en restaurang) imorgon och fråga om de kanske behöver extra personal! Måste ha ett til jobb, det är bara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0