Lite lik den listan jag hade häromdagen ...

... men ändå är den sprillans ny:)!


DAGENS:
Klädsel:
Först postkläder, sedan svarta Balettakademie-byxor och rosa hood-tröja. Himla fancy!
Frisyr: Hästsvans, som alltid.
Låt: "Do they know it's Christmas time?". Himla fin julsång det där!
TV: Har jobbat hela dagen så har inte kollat på någonting faktiskt, men hoppas kunna hålla mig vaken till "Sex & the City" klockan 00.00.
Vill ha: En trisslott som gör så att jag vinner 25 000:-/mån i 25 år!
Sjuka: Hmmm ... sömnsjuka? Alltså, att jag är väldigt trött ...
Tråkigaste: Att jag var tvungen att gå upp klockan 06.30 imorse.
Roligaste: Att jag fick komma hem och känna att jag verkligen gjort något med min dag!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Det var faktiskt Murat för typ snart två månader sedan!
Såg dig gråta: Mamma och pappa.
Fick dig att gråta: Cuma. Man behöver inte säga "sanningen" om man inte ber om den ...
Fick dig att börja skratta: Josie naturligtvis:)!
Du gick på bio med: Herregud, det måste ju varit någon gång i våras innan jag åkte till Turkiet. Tror nog det måste varit med Camilla när vi gick på "Brokeback Mountain" I Stockholm efter Mamma Mia-audition.
Du gick på stan med: Eftersom jag inga pengar har, så går jag inte på stan, men för ungefär fem veckor sedan så gick jag lite med Maria och Susanne när Susanne skulle köpa nya byxor.
Skickade ett e-mail till dig: Camilla.
Skickade ett sms till dig: Mamma.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Ja.
Bråkat med ditt husjdur: Har inget husdjur.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Kanske inte exakt det jag drömde, men iallafall nära på!

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Att förbli ensam för resten av mitt liv.
Vart vill du gifta dig: På det planet är jag konservativ; I kyrkan.
Vem hatar du verkligen: Skulle det vara någon så är det väl Hitler, men han är ju död, så jag vet inte.
Varit kär: Många gånger.
Har du ett jobb: Nej, för jag har TVÅ, haha!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland ja och ibland nej.
Är du ett hälsofreak: Nej ... jag försöker verkligen bli, men det går inte så bra.
Är du ensam nu: Nja, morsan sover och farsan sitter ute i vardagsrummet och glor på TV.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: "For Good" från musikalen Wicked, "Ett par som älskar" från musikalen Fame och "Maneater" med Nelly Furtado.

FAVORIT:
Rum i huset:
Vardagsrummet med TV:n och den underbara soffan.
Typ av musik: Eftersom musikal inte är en typ av musik, utan en konstform, så kan jag inte svara det ... så svaret får väl bli en härlig blandning av pop, soul, jazz och funk!
Parfym: Sergio Tacchini Donna
Månad: December. Jul OCH min födelsedag OCH nyår ... det kan bara sluta fantastiskt!
Mat: Pizza, kebab, McDonald's, kinamat ... det stavas SKRÄPMAT!
Dricka: Pepsi Max och krusbärscider.
Godis: Älskar allt, men är väldigt svag för choklad.
Tidning: Aftonbladet och Vecko-Revyn.
Film: Insåg imorse att det förmodligen är "Sagan om Ringen" - trilogin.
Skådis: Jude Law, Tom Hanks, Julia Roberts, Kate Winslet och Nicole Kidman.
Djur: Jag är ju ingen djurvän direkt, men ... hundar är ju iallafall oftast söta!

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Ja, jag grät en skvätt inatt.
Köpt något: Nej, det har jag inte råd med.
Varit sjuk: Nejdu, inte det heller.
Sjungit: Självklart, hur ska jag annars kunna överleva mina dagar?
Sagt "Jag älskar dig": Nej, men jag har skrivit det i ett mejl.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja, men personen ifråga svarar ju inte i telefonjäveln!
Träffat någon ny: Om det ändå vore så väl ...
Saknat någon: Så mycket att det gör ont.
Kramat någon: Jadå!
Kysst någon: Nej, tyvärr.
Ätit: OH JA!





Klart slut, varulvstjut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0