Lista!

Fick den från Jennys blogg, det här tycker jag är jätteroligt! Tack, Jenny!

Personfakta:
Namn:
Lisa Kristina Sofia Björk
Kön: Kvinna
Ålder: Snart 22
Längd: 161,5 cm
Smeknamn: Ojojoj, det är många det! Flisan (av klassen), Boobie (av Josie och Susanne), Mos (av Josie), Fisen (av Tobbe och några fler anhängare), Guppy (av Maria), Deli (av killarna på Prestige, det betyder galen på turkiska) och Liz (av Birmingham-grabbarna).
Hårfärg: Just nu någonsorts solblekt mellanbrun färg ... typ ...
Ögonfärg: Olika beroende på smink och kläder ... oftast gröna med inslag av blått, eller gråa med inslag av grönt.

Har du någonsin?
Ätit sushi:
Ja, fy fan va illa det smakade!
Stått på scen: Det kan du skriva upp att jag har!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet.
Klättrat i berg: Jadå, men väldigt små sådana!
Sett Vita Huset: Massa gånger! På TV och film, alltså.

Antingen eller:
Spets eller satin:
Satin, jag ser så otroligt tantig ut i spets.
Regn eller snö: Snö, men bara om det är kramsnö och inte sån där jobbig slasksnö.
Rosor eller tusenskönor: Tusenskönor, för det ordet är bland det vackraste som finns!
Vår eller höst: Otroligt svårt ... men höstens färger och lukten utomhus vid den tiden är nästintill oslagbar.
Matte eller engelska: ENGELSKA!!! Matte är inte en vetenskap utan en religion och jag tror helt enkelt inte på den!

Motsatta könet:
Gillar du någon av det motsatta könet just nu:
Ja, alldeles för mycket för mitt eget bästa.
Vet han om det: Ja.
Vad tittar du först på hos en man: Ögonen och leendet.

Inom de senaste 48 timmarna:
Kramat någon:
Jadå, många.
Blivit sams med dina föräldrar: Nej, men kanske inom de senaste 72 timmarna.
Bråkat med en kompis: Nej, inte bråkat, bara rett ut saker.

Gillar du att:
Ge kramar:
OM jag gör!
Ge massage: Ja, men inte för länge, då får jag kramp.
Gå promenader i regnet: Ja, men utan paraply isåfall. Jag älskar att gå ut i regnet i syfte att bli helt genomsur!

Övrigt:
Vad gjorde du i somras:
Jag jobbade och festade i Marmaris, Turkiet.
Svär du för mycket: Så in i helvete för mycket!
När duschade du senast: Igår.
Vilken färg har du på dina byxor just nu: Blå baggyjeans.
Vilken låt lyssnar du på just nu: "Maneater" - Nelly Furtado
Vad finns bredvid dig just nu: En tom, vit stol och en papperspåse med kläder i.
Hur ser ditt skrivbord (till datorn) ut: Svart.
Vad var det sista du åt: En röd-gul godisnapp.
Har du en lavalampa: Ja, en röd som inte fungerar.
Hur är vädret hos dig just nu: Klart och kallt!
Vad gjorde du igårkväll: Åt middag med mina föräldrar och deras vänner, sedan satt jag och Josefin på msn.
Vem pratade du med sist i telefon: Min pappa.
Vad gör dig glad: När mina vänner säger hur mycket de tycker om mig.
Vart skulle du vilja åka: London eller New York i vanliga fall. Men just nu lockar Antalya ... och Birmingham!
Vill du ha barn: Nej ...
Vad ska de heta:  ... men om jag mot förmodan skulle få några ska de heta Ylvali och Alexander.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0