Kockens toast på Stadt

Alltså, tack Kristin-älskling, som bjöd på världens godaste middag idag! Ja, när jag hade slutat jobba idag så gick jag till Stadt där hon jobbar, för Josie-mongot satt där och hängde. Åt sedan middag med Kristin, hon bjussade ... fantastiskt! Satt där och snackade lite skit bara, Lollo kom också, så himla skönt att prata av sig lite. Joss körde mig hem sedan också, efter att vi följt efter några av Lollos polare till McDonald's. Lite roligt, för de vred nacken ur led för att se vilka det var som förföljde dem i en splitterny svart bil (vafan, jag kan väl inte märket på Josies föräldrars bil).
Mhm, så nu är jag hemma igen. Har haft en helt okej dag, gick upp och åkte till dansskolan för att jobba lite med estettjejerna. Projektet börjar komma till nu, sjöng lite med dem idag, har nu tre veckor på mej att försöka sätta ihop showen lite åt dem. Ska skriva lite mellantexter och sätta ihop en ordning på numrena och så. Jag tycker det är så skönt att få göra någonting, det håller ihop mina tankar litegrann ...
Åkte sedan hem och somnade på soffan. Åkte tillbaka till Heléns och jobbade reception i fyra timmar. Jobbar alla dagar den här veckan, utom lördag, omväxlande på dansskolan och Posten. Himla skönt, för pengar är alltid välkommet, och speciellt nu!!!

Till helgen blir det helhelg med järngänget från M4 på Balettakademien. Mina tre bästa vänner i hela världen; Camilla, Cristel och Susanne, nu ses vi igen, babes!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0