Jobbig dag ...

Ni vet, sådär som et bara är ibland. Hade ju bestämt mig för att gå upp tididgt idag och åka och träna! Tror ni att väckarklockan väckte Lisa? Nej, för första gången i sitt liv så vaknar Lisa inte när kockan ringer. Borde fira den här dagen i fortsättningen eller nåt, jag vet inte ... Så den här dagen har jag endast spenderat framför TV:n (ovanligt, eeehhhh NEJ inte direkt), kollat på "One Tree Hill" och "Gilbert Grape". Mycket trevligt faktiskt.
Annars är det en jobbig dag idag. Tänker mycket, saknar ännu mer ... som vanligt med andra ord.

Vill inte åka och jobba, det är så jävla trist. Men vill jag komma iväg till Antalya så är jobb en förutsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0