Herrejesus!!!!

Såhär utmattad var det längesen jag var kan jag säga! Har jobbat från 7.00 till 21.00 idag, med cirka två timmars rast! Behöver jag tillägga att kroppen är ganska mör, och att jag har värk i benen?
Först Posten, hur kul tror ni det är att vara brevbärare i spöregn? Inte särskilt kul, speciellt inte när man glömmer nycklarna, och inte märker det förrän man står framför första lådboxen och har ingenting att låsa upp den med, så man måste cykla hela vägen tillbaka till kontoret. Jaja, klara blev vi till slut iallafall, sedan lunch och eftermiddagsssortering med en otroligt jobbig människa intill mig som tjatar så öronen blöder (NEJ, jag är faktiskt tyst själv när jag sorterar). Åkte hem, var ledig i två timmar, sedan tog jag cykeln till dansskolan. Och där ska iallafall ingen fr.o.m. nu klaga på min städning för nu har jag minsann dammsugit och torkat golv både igår och idag. Extra kul var det att det blev stopp i toaletten, och när jag lyfter på locket är det fullt med bajs i!!!! KUL, säger jag bara och TACK så otroligt mycket till den skyldige i dramat. Jättetrevligt att sticka ner toaborsten där och lyfta på allt så vattnet skulle rinna ner ...
Hemma igen vid niotiden, alldeles slut. Hade väl tänkt försöka hålla mig vaken till tolv så jag kan kolla på "Sex & the City, men det vete sjutton om jag orkar. Kommer iallafall sova riktigt gott inatt, det känner jag på mig.

Ska träffa Josie imorgon förmodligen, träna lite och på kvällen kolla på "Grey's Anatomy". Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0