Helgens bravader!

Jahaja, så har det varit gänget samlat igen i helgen då! I fredags tog jag tåget ner till Göteborg efter jobbet och var framme vid femtiden. Där mötte Susanne mig, och sedan gick vi runt lite. TRäffade Camilla och Cristel på McDonald's, kärt återseende. På kvällen åkte vi till vår gamla skola Balettakademien och tittade på treornas slutproduktion "Gräset är alltid grönast", ett kollage med Kander/Ebb - musik! De är så duktiga allihopa, och de har verkligen gjort framsteg. Men naturligtvis kommer jag alltid tycka att min lilla Jenny med den stora rösten och den helt fantastiska Gustav är bäst! Puss på er darlings:)!
Somnade hos Susanne vid tvåtiden, och sov som en stock fram till tolv på lördagen. Hann inte göra så mycket på dagen förrän det var dags att göra sig iordning och åka på middag till Camilla. Hon hade gjort kalkon, helt fantastiskt gott var det. Drack en hel del rödvin också, så vi rumlade iväg till spårvagnen med ett glatt humör. Träffade Elenor, Annika och Sanna från M2 på vagnen, det var mycket trevligt!
Sedan var det dags för helgens höjdpunkt; Kolla in vår gamla klasskamrat Jonas på Cabaret Lorensberg! helt fantastisk show, de gjorde verkligen föreställningen tillsammans, som en ensemble och ALLA var lika duktiga på ALLT! Men naturligtvis var Jonas (och Jesper) bäst. Deras duett i "Lately" samt alla killarnas version "Håll mitt Hjärta" fick håren verkligen att resa sig på armarna!
Ja, det var väl meningen att vi skulle stannat där ett tag på Park Lane, men när man festat sedan fyra på eftermiddagen så orkar man inte riktigt mer. Jag var dessutom lite nedslagen, fick en downer, så efter att Sussi hade raggat upp bartendern och gett honom sitt nummer, var det dags för McDonald's och därefter hem till sängen!
Tvingades gå upp klockan halv tio dagen efter, eftersom mitt tåg gick hem klockan elva. Sov som en stock på tåget, och väl hemma fick jag kasta mig iväg till jobbet! Jobbade fem timmar, var riktigt upptagen idag, mycket städ och mycket reception! Ganska seg nu, men måste msn:a och blogga lite till innan det är dags för bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0