Gävle by night!

Ja, så är det! Den här helgen tillbringar jag med mor och far på besök hos bror uppe i Norrland (ja, Gävle ligger faktiskt i Norrland har jag fått förklarat för mig). Vi anlände ganska sent igår, för jag var tvungen att jobba mellan tre och sex. Men vi gick och la sig ganska tidigt, och idag var vi ute och kollade på stan litegrann. Handlade faktiskt till mig djälv för första gången sedan i maj, det blev en CD; "My way" - the best of Frank Sinatra. Jag har kommit på att det är alltid bäst att köpa samlingsskivor med artister man tycker om, man får de bästa låtarna för ett mycket bättre pris!!!!
Så, ikväll ska vi ut och äta kinamat, och sen ska jag försöka få med min familj på bio ... kan bli svårt, eftersom mamma lätt somnar när vi tittar på film. Men försöka går alltid. Annars har ju min bror ett antal DVD:er i sin samling, så någon film kan jag säkert övertala dem att få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0