Blir du inte TV-trött ...?

Det var vad min älskade far frågade mig när han kom hem från jobbet denna eftermiddag och fann sin dotter (återigen) liggandes i soffan tittandes på en av de otaliga romantiska komedier som finns ("Pretty Woman" ... alla tjejers älsklingsfilm)! Klart som fan jag blir, men det finns ju ingenting annat att göra! jag åkte iallafall till stan idag ... endast för att inhandla lite godis, men ändå?! Jag gick utanför dörren! Och imorgon ska jag faktiskt ha middag här för flickorna, och sedan går vi nog till Stadt en sväng. Ska faktiskt bli ganska roligt!
Dagens höjdpunkt var iallafall när Josefin ringde ... underbart att sitta och prata med henne om minnen från i somras, vilka och vad vi saknar och om vi pratat med någon därnere sedan sist. Alltid finns det något att prata om, någon rolig anekdot som vi nästan glömt bort. Det är helt otroligt att vi va där så länge. Jag menar, jag va där i tre och en halv månad, det tycker jag är länge. Josie var där i fem! Det är nästan ett helt halvår! Precis görlång tid är det! Och så pratade vi om våra framtida resor. Har ju lovat att åka till England, Birmingham för att hälsa på Jack. Det skulle va otroligt roligt, men jag vet inte när jag kommer ha råd till det ... jag vill ju väldigt gärna åka till Murat. Men å andra sidan så är det typ tretusen kronor billigare att åka och hälsa på Jack. Och hos Jack finns ju faktiskt Craig ... Ja, alltså Jack, Craig, Nathan och Amir var i Marmaris min första vecka där, så det var innan jag och Murat blev mer än bara vänner. Jack blev som en bror för mig nästan och Craig ... ja, låt oss säga att vi hade det väldigt mysigt tillsammans, hihi. Skulle gärna träffa honom igen. Hallå, han har vunnit VM i judo i sin viktklass, snackar vi snygg kropp eller?!?! Lite roligt var det när Jack berättade för mig och Josefin att Craig och Nathan åkt tillbaka till Marmaris i augusti, och dessutom varit på vårt hotell och frågat efter oss. Jag vet inte om det var tur i oturen att vi inte var där då. Jag tror inte det hade varit så populärt hos Murat ... han vet nämligen precis vem Craig är, pratade en del om honom precis efter att han åkt hem, bara någon vecka innan jag och Murat fick ihop det. Så Craig har alltid varit ett känsligt ämne hos Murat ...

Fast vem lurar jag? Det är ju Murat jag älskar, så varför skulle jag hellre åka och hälsa på en engelsman som jag bara kände en vecka ... Har jag pengar så är Antalya, Turkiet mitt första resmål ... så är det ...
Men skvallra inte för mamma om det bara ... Murat är ... hur ska jag säga ...? Ett känsligt ämne för HENNE ... om man säger så:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0