And life goes on ...

Ojoj, jag är verkligen inte gjord för den här staden längre! För liten, jag dör av längtan efter att få komma tillbaka till Göteborg. Eller Marmaris ... eller ta en tripp till Antalya och hälsa på en speciell person:). Nej, vi får väl se hur det blir med det! Förhoppningsvis kommer jag kunna hälsa på honom i vinter, men vem vet? jag är verkligen inte gjord av pengar, och dessutom måste jag fortsätta med den karriär jag satt igång.

Men nu var det inte det jag skulle prata om, utan vad jag gjort idag! Gick upp ganska tidigt för att vara mig, nämligen kvart i tio. Tog en promenad och sedan åkte jag till stan för att träffa estettreorna som jag ska assistera lite i deras projektarbete. Utbytte lite idéer med dem, och sedan åkte jag hem och vilade lite. När mamma kom hem åkte vi och hälsade på farmor på sjukhuset ... mindre kul, hon såg verkligen jättesliten ut. Usch, jag avskyr att se någon så närstående må så dåligt ... men vad kan jag göra? Hon är för guds skull snart 87 år gammal, inte konstigt att hon mår dåligt.
Dansade lite jazz också idag, kände mig som en heffaklump med två vänsterfötter, men iallafall!

Nejnej, nu kom älsklingen ut på msn, måste snacka med honom. See ya everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0