Allt blev bara värre

När han sa de där magiska orden! Jag vet inte vad jag ska göra nu! Allting har vänts upp och ner, och jag blev nästan mer osäker. Om det är som han säger ... kommer han vänta på mig tills jag komer då? Jag behöver alltså inte stressa iväg ner dit isåfall? Eller om jag ringer honom i mars och säger att jag kommer, är det möjligt eller finns det någon anna då? Riskerar jag att bli förföljd och mördad av någon turkisk jävla brud om jag visar mig tillsammans med honom?
Jag vet ingenting längre. Känns som om jag förlorat all glädje jag någonsin haft. Allt jag känne rär smärta och saknad. När jag inser att jag inte vet om pengarna kommer räcka till. Jag fixar snart inte detta längre. Ovissheten om vad han känner och om vad som kommer hända ... vetskapen om att pengarna förmodligen inte räcker till. Och vetskapen om att den personen jag älskar över allt annat befinner sig i ett annat land, långt borta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0