Tycker det är så kul ...

... med listor, så här kommer en till:

Favorittidning: Vecko-Revyn och SOLO.
Bästa saken som hände i somras: Att jag och Josefin lärde känna varandra "på nytt" och numera delar minnen som ingen annan kan förstå riktigt.
Byter gärna garderob med: Jag snor Jennys svar, men det är ju givet: Carrie i "Sex & the City".
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.
Byxa eller kjol: Kjol faktiskt, känner mig så kvinnlig i det.
Senast utlästa bok: "Sprängaren" av Liza Marklund (för ungefär 100:e gången)
Mitt rum kan beskrivas som: Spåren av an orkan som dragit fram.
Mig själv med tre ord: Känslig, dagdrömmande och teaterapa.
Jag tränar: Just för tillfället på Friskis & Svettis och även en och anna springtur. Ska fortsätta med dansen i vår, så fort jag kommer tillbaka till Göteborg.
Jag ville bli när jag var liten: Sångerska eller skådespelerska.
Höger - eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Inte bra alls.
Är det något du absolut inte äter: Broccoli ... spelar ingen roll hur nyttigt det är; DET SMAKAR SKIT!
Kläder just nu: Baggyjeans och en brun tröja.
Vad sa du senast?: " Det är inte jag, det är till estettjejerna." Förklarade för pappa varför jag sökte på texter av Jonas Gardell.
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med?: Två, högst.
Spelar du något instrument?: Ja, piano och ytterst lite flöjt.
Morgon - eller nattmänniska: Konstigt, ingetdera .... jag skulle kunna sova mig igenom livet tror jag, haha.
Sparare eller slösare: Slösare av högsta klass.
Bästa film: Ojoj .... många .... "Ocean's Eleven", "Brokeback Mountain", "Sagan om Ringen" - trilogin, Harry Potter - filmerna, "Sleepers", "Closer" ...
Har du några homosexuella vänner?: En del, ja.
Tror du på mirakel?: Kanske .... om det händer mig någon gång måste jag ju ...
Tror du det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, för vissa människor, men inte för alla.
Hur många barn vill du ha när du blir stor?: Helst inga alls.
Bio eller promenad: Jag fullkomligt älskar att gå på bio!
Är du kittlig?: Ja, typ, överallt!
Snarkar du?: Ibland, och ibland babblar jag i sömnen också.
Stjärntecken?: Stenbock
Rädd för insekter?: Så in i he-vete!
Äckligaste insekten?: Myggor! Jag fullkomligt HATAR dem!
Vad vill du jobba som?: Musikalartist off course!
Chips, morötter eller godis?: Godis, mumma!
Pizza eller hamburgare?: Pizza, pizza, pizza!
Tänker du någonsin tatuera eller pireca dig? Nej, jag har en smärtgräns som är lika låg som glocalnet, så jag vågar inte!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Jag vill ha det välstädat, men det är sällan det.
Gungar du på stolen?: Inte så ofta, faktiskt.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Gillar du att sjunga?: Det är som en drog för mig, jag KAN inte sluta!
Anser du att du är stark?: Nja ... jag har ganska starka benmuskler, men värdelösa armmuskler.
Använder du knark?: Oh nej.
Kaffe, te eller inget?: Inget.
Personer som jag tycker ska göra detta? De som tycker att det är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0