Tack Gode Gud!

Äntligen! Johan fick lämna Idol, och kvar står de enda självklara finalisterna; Erik Segerstedt och Markus Fagervall! Vill ändå säga; Bra gjort till Johan idag. Första låten var en katastrof (som vanligt), men "Beautiful" klarade han av riktigt bra. Han går med flaggan i topp (iallafall så högt han kan få den), även fast jag hellre hade sett Danny eller Felicia som trea. Okej, så nu blir det en stenhård kamp i finalen ... eller, kanske inte. Jag sätter en peng på att Markus vinner, även om jag kommer lägga min röst på Erik. Jag älskar hans röst, hans musikalitet och hans sätt att uttrycka texter. Och, visst är han skitsnygg också:)!Vinnarlåten kommer väl som vanligt vara en ganska bra popballad, och tyvärr är väl inte det Markus starka sida. Vem som än vinner så tror jag att båda kommer gå långt. Det är de värda båda två!

Jahaja, så bär det av till Göteborg imorgon ... har inte packat än, så får väl ta och göra det imorgon innan jag åker. Hatar att packa, det är verkligen bland det värsta jag vet. Dessutom måste jag till lägenheten imorgon och plocka upp saker från källaren. Finns nämligen inget annat sätt att hitta något på därnere. Jag behöver mina jazzskor, mina karaktärsskor, de resterande noterna ... you name it! Yeahyeah, det blir säkert jättebra!

Ska nana snart ...


Kommentarer
Postat av: Paulina

har det gått bra på Operan? :)

2006-11-26 @ 20:35:55
URL: http://paulina.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack Stumpan!
Hoppas allt gått bra för dig idag!
Pusss

2006-11-26 @ 22:11:29
URL: http://jennybergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0