Så var det gjort då ...

... ja, det var en sak som jag väntat väldigt länge på att göra, som jag idag äntligen tog itu med, det var skönt att få det överstökat. Annars har jag bara jobbat idag, inte så bara förresten, sex timmar på Heléns ... phu ... och mamma tror att de ringer från Posten imorrn bitti. Suck, det är bara till att pallra sig upp och ut i kylan, fastän jag helst vill stanna hemma och bara sova ut så länge jag vill ...

Ja, annars är det ju "Grey's Anatomy" på TV imorgn, jippie. I love that show, såg på reklamen att Dr McDreamy och Meredith sitter faaarligt nära varandra på golvet och utbyter ömma blickar. Spännande var ordet!

Finns inte mycket mer att säga ... har mått okej idag. Men finns fortfarande så mycket ouppklarat jag måste ta itu med. Jag måste ta tjuren vid hornen och reda ut saker med vissa personer. För jag mår riktigt dåligt över saker och ting, och jag vill bara inte förlora människor som är viktiga för mig!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0