Pernilla Wahlgren!!!!!!!!

Driver de med oss eller? Ska Pernilla fucking-jävla Wahlgren spela Maria när "Sound of Music" sätts upp igen???!!!! Det är ett hån mot alla oss som sliter och kämpar i flera år på skola för att bli något inom musikalbranschen. Och så går hon och får jobben VI är utbildade till! Okej, de vill ha ett känt namn i rollen ... men välj någon med talang för musikal och teater då! Finns jättemånga duktiga "kända" kvinnor, som skulle kunna bli aktuella ... Hanna Lindblad, Helén Sjöholm, Nina Lundseie m.fl. Nej, då ska de välja nippertippan Wahlgren, som inte vet vad karaktärsarbete innebär. Jag hatade att hon fick göra Sandy i "Grease", (kom igen, en 40-årig tjej KAN INTE spela en 16-årig tjej, hur mycket hon än vill) men låt gå för det då, eftersom Pernilla Wahlgren kan helt vara sig själv i den så blir det riktigt komiskt och nippertippigt som det ska vara i den rollen. Men Maria kräver lite mer ... Jag förstår inte varför man överhuvudtaget bryr sig om att fortsätta försöka få jobb, när sådana som hon utan teaterkunskaper alls går och får alla jobb ... suck ... orkar inte ...

Usch, så himla uttråkad bara!!! Vet inte vad jag vill, eller vad jag ska göra med mitt liv .... jo, jag vill jobba som artist, men om det inte går då? Suck ... jag skulle väntat några år med utbildningen .... fast då kanske jag aldrig hade kommit in igen. Ojoj, måste ta mig en funderare vad jag ska göra, tror jag minsann ...
Vill åka till London och plugga, eller till USA som au-pair (till alla vänner som läser detta; JA, jag är medveten om att man måste ta hand om barn då, hihi)! Jag vet ingenting ... usch, jag hatar att inte ha mycket pengar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0