P-A-R-T-Y!!!!!!!!!!!!!

Jajamensan, här vankas det fest på hög nivå. Josefin är här, och även våra kära vänner Mere sprit och Lillevilde (Burkababe), alias Merete och Ingvild! Två helt fantastiska tjejer som vi träffade i Turkiet i somras. de kom igårnatt vid halv ett, så vi var inte i säng förrän halv fyra. Lite trött, men nu ska vi snart festa, så får allt ta och bli piggare nu:)! Vi är bjudna på Halloween-fest till Kristin, så vi ska väl åka dit vid sjutiden kan jag tänka. Ska bli så otroligt roligt. Ska väl hitta en snygg svensk kille till Ingvild, det kan hon behöva haha. Själv håller jag mig nog undan killar ett tag till, orkar inte riktigt befatta mig med dem. För mycket hjärtesorg fortfarande. Jaja, det går väl över någon gång. Skulle väl kanske förbättra situationen något om jag kunde ta bort bilderna på honom ... men jag kan inte .... hoppet lever fortfarande .... jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0