One more

Är: Uttråkad.
Ger intryck av att vara: Ombytlig.
Mår: Inte så bra.
Ska: Till Göteborg på audition till "My Fair Lady" på söndag.
Har: Precis tittat på ett MYCKET spännande avsnitt av "Grey's Anatomy"!
Bör: Sluta trycka i mig så jävla mycket onyttigheter.
Kan: Inte låtarna som jag ska repa med coverbandet nästa helg.
Blir glad av: Heldag med Lollo och Josie imorgon!
Vill ha: Massor med pengar så jag kan åka runt över hela världen och bara uppleva roliga saker!
Skulle vilja: Ha ett jobb i en musikal eller inom showbranschen.
Tycker om att: Stå på scen.
Drömmer om: Lycka.
Längtar till: Julen, och nyårsafton med Lillevilde, Meresprit och Josie i Norge!
Fasar inför: Flytten tillbaka till Göteborg där inget-jobb paniken kommer återfinna sig.
Har ett brinnande intresse för: Sång, dans, musikal, resor och shopping.
Bryr mig om: Min familj och mina vänner.
Trivs med: Josie, Lollo, Camilla, Susanne m.fl.
Känner obehag inför: Samtalet jag känner mig tvingad att göra ...
Planerar att: Spara pengar, och sedan hitta på något riktigt roligt!
Bor i: Villa med päronen (för tillfället).
Skulle vilja bo i: Lägenhet med en kompis i London.
Klär mig gärna i: Klänningar som framhäver mina bästa sidor.
Äter gärna: Godis (tyvärr).
Dricker gärna: Vatten, läsk och goda drinkar.
Tränar: 4 - 6 ggr/vecka.
Tittar ofta på: Amerikanska komedi - eller dramaserier.
Lyssnar ofta på: Mariah Carey och olika musikaler.
Läser: Typiska tjejböcker, typ, Marian Keyes, Helen Fielding, Jane Austen, Liza Marklund, Michelle Magorian, Kajsa Ingemarsson m.fl.
Prenumererar på: Ingenting.
Idag: Har jag slappat hos Lollo.
Imorgon: Ska jag slappa hos Lollo.
Igår: Slappade jag hemma, och sedan jobbade jag.
Nu: Ska jag se läsa lite SOLO, och sen se ett "Sex & the City" - avsnitt.
Vill se: RENT och Mamma Mia.
Vill göra: RESA, RESA, RESA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glad över: Att jag ska till Göteborg i helgen.
Arg på: De som castat Pernilla Wahlgren som Maria i "Sound of Music"!
Stolt över: Fia, hela hon är beundransvärd.
Rädd för: Att jag aldrig ska få ett jobb.
Nyfiken på: Hur det känns att få det där magiska telefonsamtalet som talar om att man fått sitt drömjobb ...
Lycka: Något jag strävar efter.
Sorg: Över mycket.
Älskar: Min familj, alla mina vänner, och tyvärr en viss person som verkligen inte förtjänar det ...
Hatar: ... personen som jag också älskar ...
Äter: För mycket.
Sover: Helt fel timmar.
Dansar: Mindre än jag skulle vilja.
Lever: Så gott jag kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0