Listing-time!

Musik
Tidernas bästa låt?
Åh, herregud, det är verkligen supersvårt ... men det är förmodligen "Beautiful" med Christina Aguilera, "Hero" med Mariah Carey eller "My Way" med Frank Sinatra.
Bästa band just nu? Lyssnar mycket på Frank Sinatra och, som alltid, Mariah Carey för tillfället.
Favoritmusikgenre? Musikal är, enligt mig, inte en genre utan en konst/underhållningsform, så det får bli pop/soul/jazz i en härlig blandning!
Om du fick träffa en artist, vem skulle det vara? Stevie Wonder, för det musikaliska geniet han är.
Bästa konsert? Jag har faktiskt inte varit på så otroligt många konserter, men Boyzone på Liseberg 1998 var häftigt då de sjöng klockrent hela konserten igenom. Troode faktiskt de mimade, eftersom det lät så bra, men så sjöng Ronan fel text, och då märkte man att det var live!
Första skiva? Jag tror det var Absolute Dance 6.
Senaste skivköpet? Frank Sinatra - My Way the best of Frank Sinatra
Nästa skivköp? Är väldigt sugen på Daniel Lindströms nya som snart ska komma ut.
Bästa skiva? Mariah Carey - Music Box
Mest överskattade artist? Lars Winnerbäck
Vad finns i din skivsamling? Ojoj, det är mycket Mariah Carey och Peter Jöback iallafall. Men sedan är det Backstreet Boys, Stevie Wonder, Peter Cincotti, Boyzone, Daniel Lindström, Toto, Mauro Scocco, Frank Sinatra, Christina Aguilera, Martin Stenmarck, Elton John, WestLife, Chicago, Anders Johansson, Michae Jackson .... och naturligtvis massa musikal!
Vad är det sämsta du vet inom musik? Typ Marilyn Manson ... det spelar ingen roll om han vill säga något med sin musik, för mig är det ena skiten!
Vilket instrument kan/skulle du vilja kunna spela? Kan spela piano, men skulle vilja bli bättre ... att lära mig spela gitarr har jag alltid velat kunna också.
Bästa oupptäckta talang? Att återge och citera olika filmsekvenser!

Mode
Favoritdesigner?
Jag gillar Oscar de la Renta, kan ju sitta här och drömma om att ha råd med kläderna.
Favoritmärke? My God ... ingen aning faktiskt.
Favoritplagg? Jeans.
Drömplagg? Den rosa klänning som Aleksandr ger Carrie i ett avsnitt i "Sex & the City". Rosa med stor fluffkjol och svart bälte i midjan.
Vilket plagg skulle du aldrig ta på dig? En vit jacka eller kappa. Av den enda anledningen att jag bara smutsar ner den.
Vad blir du inspirerad av? Mina vänner.
Favoritfärg? Svart och rosa.
Bästa klädda i Sverige respektive världen? Idol-Agnes och Rachel Bilson.
Favoritaffär? GinaTricot, VeroModa och H&M.
Favoritklädstil? Jeans eller kjol och en snygg halterneck eller tubtop till.

Media
Bästa tidning?
Solo eller Vecko-Revyn.
Favoritfilm? För tillfället "Ocean's Eleven" eller "Brokeback Mountain".
Bästa TV-serien? Många ... "Grey's Anatomy", "O.C", "Sex & the City", "Vänner" ...
Bästa TV-program? "Så ska det låta", "Idol" och "Parlamentet".
Bio eller hyrfilm? Bio, absolut.

Övrigt
Favoriträtt?
Pasta med pappas pastasås som innehåller strimlat kött och gorgonzola ost.
Vilke länder skulle du vilja besöka? Okej, jag räknar upp de jag vill besöka som jag inte varit i för att det inte ska ta sådan tid ... Spanien, USA, Irland, Mexico, Kanada, Australien och Japan.
Vad gör du helst på fritiden? Shoppar, umgås med mina vänner och festar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0