Fars Dag

Jaha, så var det Fars Dag idag då! Kalla mig en dålig dotter, men jag har faktiskt inte köpt något till min älskade pappa. Det beror främst på två saker; 1. Jag visste knappt att det var Fars Dag idag. 2. Jag har inga pengar att ens köpa en ny deodorant till mig själv. Så är det, jag är en mycket fattig kvinna. Jaja, åkte iallafall till mormor och morfar idag, åt lite middag och så. Det var väl okej, men mormor kan vara riktigt irriterande ibland faktiskt. Men det är lite kul att träffa kusinerna och så, dem ser jag ju i stort sett aldrig annars.

Annars har helgen varit otroligt lugn. I fredags kväll var jag först och tränade, sedan slappade jag med mor och far framför TV:n. Blev riktigt irriterad när Erik hängde löst mot Cissi i "Idol". Okej, han var kanske inte bäst i fredags, men bra mycket bättre än både Cissi och Johan. Läste massa kommentarer på Internet sedan, där en del människor faktiskt pratade om att de menar på att Cissi och Johan sjunger bättre än honom. Allvarligt talat, har de inga öron eller? Man får gärna tycka bättre om Cissi eller Johan, för att de  är coolare eller whatever, men kom fan inte och säg att de sjunger bättre. Erik sjöng falskt två gånger i fredags (vilket han faktiskt inte gjort en enda gång de senaste tre framträdandena), medan Johan gjorde det ungefär varannan strof och Cissi varenda. Det är ju bara ren fakta, och jag blir så irriterad på sådant här! Okej, både Johan och Cissi var bättre än de brukar vara, men fortfarande var det inte bra, I'm so sorry! Jaja, jag hoppas verkligen det blir Markus och Erik i final, och att Johan åker ut nästa vecka, så Felicia blir trea. Det är det enda rätta nu när Danny åkt ut! 
Sov iallafall som en prinsessa hela natten, inte så konstigt eftersom jag gått upp klockan sex varenda dag hela veckan och dessutom jobbat tll nio på kvällen alla dagar utom en! Igår kväll soffade jag med Josie, vi såg "American Dreamz" och "DaVinci-koden". Den första var värdelös och den andra mycket intressant, särskilt för mig som är troende! Men det var tur att Josie har läst boken, för utan hennes hjälp hade jag inte fattat mycket av allt viktigt som sades och hände hela tiden. Får kanske ta och läsa boken.

Jaja, ska iallafall gå och lyssna på Nya Staden Storband med mamma om typ en timme, det ska bli mcket trevligt. Kanske ger mig ut och springer ikväll också, vi får se litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0