Dagens lista!

DAGENS MUSIK - Idol-Eriks version av Bon Jovis "Bed of Roses" ... magiskt, har inga andra ord.
DAGENS DUSCH - Orkade inte det, det fick bli en enkel tvätt under armarna bara.
DAGENS FRISYR - Drog några drag med plattången innan jag drog till stan, men nu har jag satt undan luggen i två sköna, men dock ganska missklädsamma tofsar på hjässan.
DAGENS SMINK - Mascara och lite concealer.
DAGENS HÄNDELSE - Träffade min kära lilla Fia för en fika. Underbart att se henne!
DAGENS PLANER - Att gå på Lollos fest ... tyvärr stannade det vid endast planer p g a sjukdom.
DAGENS VILL-HA - Idol-Erik hos mig, här och nu med ett piano, lite tända ljus och en säng *hihi*.
DAGENS SAKNAD - Min söta lilla Maria som är borta i Kanada och lever livet!
DAGENS DROG - Usch, sådant håller jag inte på med.
DAGENS TRÅKIGASTE - Jag har feber ...
DAGENS FINASTE - Josefin. Tänk, vad skulle jag göra utan henne? Vem skulle jag då prata strunt med i telefonen tre gånger per dag?
DAGENS MÅSTE - Ringa Radiotjänst ... vilket jag naturligtvis totalt glömde bort.
DAGENS DRICKA - Vatten. Finns inget bättre när man är riktigt törstig!
DAGENS KÖP - Nya Vecko-Revyn med en härlig intervju med Sveriges coolaste blondin; Carolina Gynning!
DAGENS MAT - Grillad kyckling och potatisgratäng.
DAGENS SJUKA - Feber.
DAGENS KÄRLEK - Förlåt om jag upprepar mig ... men ... Idol-Erik ... *suckar kärleksfullt* ...
DAGENS MÅENDE  - Trots feber ... helt klart mycket bättre än de senaste dagarna iallafall.
DAGENS AVLSUTANDE - Bye bye till Felicia i Idol. Kommer sakna dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lista!

2006-11-17 @ 23:52:44
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Elin

tack för kommentaren :D
Erik är snygg, så är det ju bara.

2006-11-18 @ 11:10:30
URL: http://gustafssons.blogg.se
Postat av: Anonym

vad äcklig du är, bara tvätt under armarna :S "porrigt"

2006-11-19 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0