Vad gjorde jag då ...?

För 15 år sen ...
1.
Var jag 7 år.
2. Hade jag en svart ryggsäck med Katten Findus på.
3. Ville jag se ut och bli precis som Carola.

För 10 år sen ...
1.
Var jag 12 år.
2. Sa jag att jag aldrig skulle röka eller dricka i hela mitt liv.
3. Hade jag inte direkt några riktiga kompisar i min klass.

För 5 år sen ...
1.
Var jag 17 år.
2. Gick jag på Puls för första gången.
3. Åkte jag på min första (och enda faktiskt) charterresa.

För 3 år sen ...
1.
Var jag 19 år.
2. Gick jag första året på Balettakademien i Göteborg.
3. Tyckte jag att jag verkligen inte kunde dansa alls.

För 1 år sen ...
1.
Var jag 21 år.
2. Hade jag ångest för att tvingas sluta på Balettakademien.
3. Kände jag att jag verkligen utvecklats i mitt artisteri.

För 4 månader sen ...
1.
Var jag i Turkiet och svettades.
2. Gick mitt känsloliv upp och ner som en berg - och dalbana.
3. Var jag upp över öronen förälskad.

Igår ...
1.
Gjorde jag audition för Viva Hotel Resorts.
2. Shoppade jag och Josie loss på GinaTricot vid Saluhallarna.
3. Lyckades jag och Josie köra fel när vi skulle hem från huvudstaden och hamnade någonstans nere i Gnesta.

Idag ...
1.
Har jag shoppat färdigt mina julklappar.
2. Har jag rensat min garderob.
3. Tittade jag på "Ensam Hemma 2" på TV3 klockan 18.45.

Imorgon ...
1.
Ska mamma och jag steka köttbullar till julhelgen.
2. Ska jag sova så länge jag vill.
3. Med all säkerhet prata med Josie i telefonen eller på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0