Tar en lista för omväxlings skull, haha!

Senaste impulsinköp: DVD med Disneyfilmen "Askungen".
Bästa fikat: Coca-Cola och en biskvi.
Färg du hatar: Orange.
Något som gör dig förbannad: Folk som sviker.
Så får du motion: Går, cyklar, dansar och jympar.
Om du var en blomma: Blåklocka.
Det dyraste du äger: Min DVD-spelare tror jag.
Tidigaste barndomsminnet: När jag sitter i soffan och min kompis Adam kommer och dunkar mitt huvud med en hjälm.
Första frågan du ställer till en ny bekantskap: Vad gör du då?
Samlar på: Skivor och väskor.
Underskattad grönsak: Paprika.
En bil är en: Sak med fyra hjul och en ratt.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen antar jag.
Ditt livs aha-upplevelse: När jag insåg att jag faktiskt har skådespelartalang.
Lyx är: Att känna att man är lycklig.
Tidningar du prenumererar på: Ingen.
Du gör med 100 upphittade kronor: Ser det som ett tecken från ovan och köper fyra trisslotter för dem.
Nån du saknar: Camilla, Caroline, Susanne och Cristel.
När grät du senast? Oj, det minns jag faktiskt inte .... det var nog ovanligt längesedan ... säkert en vecka sedan.
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Man hellre köper nya krukväxter än nya kläder.
När är du gammal: När jag är 45.
Svart eller vitt? Svart.
Mjukt eller hårt? Mjukt.
Homo eller hetero? Jag är hetero, men vad du är vet bara du.
Höger eller vänster? Höger.
Stor eller liten? Stor.
Loket eller Oldsberg? Oldsberg.
Göteborg eller Stockholm? Oj vad svårt .... har alla mina vänner i Göteborg, men Stockholm är så otroligt vackert. Kan inte välja!
Landet eller storstan? Storstan.
Kram eller puss? Kram.
Vagn eller buss? Vagn.
Hyrfilm eller bio? Bio.
Gräs eller grus? Gräs.
Piggt eller opiggt? Piggt!
Pasta eller potatis? Pasta.
Tjänare eller tjäna? Tjäna.
Is eller mjukglass? Mjukglass (med chokladströssel på)!
Natt eller dag? Dag.
Felix eller Heinz? Felix.
NK eller Myrorna? NK (fast jag har inte råd med det).
Marsvin eller hamster? Hamster.
Rakad eller orakad? Rakad.
Biffig eller slank? Spelar ingen roll.
Blåögda eller brunögda? Brunögda.
Popsnöre eller sportfåne? Båda, tack.
Naken eller pyjamas? Pyjamas.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Linda Skugge isåfall.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Jihde är trevlig, men Stormare är så jävla GRYM!
Kaffe eller te? Inget tack.
Champagne eller Ramlösa? Champagne.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg i 90 minuter? Jag väljer filmen, tycker den är rätt rolig.
Bakispizza eller bakischirre: Bakispizza med massa ost och flötig sås på.
Förfest eller efterfest? Förfest.
Engångssex eller engångstallrik: Engångstallrik.
Plastbestick eller platsbröst: Plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån? 7-eleven.
Glasögonorm eller linscooling? Ingetdera.
Plugga eller jobba? Plugga (eftersom jag inte lyckats få jobb i min bransch ännu).
Planka eller pröjsa? Pröjsa.
Yngre eller äldre: Spelar ingen roll.
Lång eller kort: Mittemellan.
Om du träffar någon du blir förtjust i och han/hon är rasist/nynazist, skulle du fortsätta dejta honom/henne: Nej, för jag skulle förmodligen slå ihjäl honom till slut i ren ilska.
Om någon sviker ditt förtroende, kan du förlåta sånt: Beror på hur allvarligt det är.
Tycker du om ord? Eh, ja?!
Nämn namnet på en tennisspelare? John McEnroe.
Finns det något du ogillar starkt? Någon som sviker sina vänner.
Är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd: Konflikträdd.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Gråter och beklagar mig inför en vän.
Är du bra på att be om hjölp eller är du en sådan som reder sig själv? Jag ber alltid om hjälp, för jag tror inte jag kan något själv.
Är du svartsjuk: Något SÅPASS!
Vad gjorde du igårkväll? Var på fest, sedan på Stures, sedan på efterfest.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Tveksam, har inte bestämt mig.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron, tyvärr.
Finns det någon bok du önskar det gjordes film av? "Gömda" och "Asyl".
Tycker du om att gå i skolan: Ja, känner mig trygg där.
Vilket ämne gillade du bäst i skolan? På BA; Musikalteater, annars var det engelska, italienska och historia.
Vilket ämne gillade du sämst i skolan? Matte och fysik.
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skoltid: Gunilla Ohlsson och Stig Lundberg.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass: Ja, många.
Tycker du det är bra att 6 juni blev en röd dag: Absolut, vi svenskar är för dåliga att fira vårt land.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig att ta: Många.
Hur tror du du skulle reagera om en mycket närstående "kom ut ur garderoben"? Mycket bra.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den då? Yes.
Tror du vi är styrda av ödet, eller har vi en fri vilja? Jag tror vi skapar vårt eget öde.
Vad är ditt favoritpålägg? Skinka och ost.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Måste jag gå upp nu?
Är du troende? Ja.
Tycker du om stearinljus? Ja, de är mysiga.
Använder du hårbalsam? Ja.
Vilken färg har din tandborste? Vit och lila.
Har du lök i köttbullarna? Jag lagar inte mat.
Hav eller sjö: Hav.
Har du någon skrivare? Nej.
Har du någon scanner? Nej.
Vad har du för väckarklocka? Mobilen.
Hur ofta klipper du tånaglarna? När jag märker att det behövs.
Har du hår på ryggen? Ja, det har väl alla?
Har du betalat månadens räkningar? En kvar bara.
Använder du hudlotion? Ja, det måste jag.
Har du åkt ambulans någon gång? Nepps.
Sötlakrits eller saltlakrits? Sötlakrits.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Olika beroende på humör.
Tycker du om Dr Pepper? Tror inte det.
Äter du fiskbullar? Ja.
Svettas du mycket? Ja, det kan man nog säga, ja.
När klippte du dig senast? November.
Vad kollade du senast hos doktorn? Örat.
Har du fått riktigt massage någon gång? Nej.
Tycker du om rökt kött? Nja, sådär.
Vilken är din favorit på McDonald's? QP Cheese & Co.
McDonald's/Max/Burger King: Burger King.
Platt eller vanlig dataskärm? Platt.
Vad har du för mobiltelefon? Samsung.
Hur betalar du dina räkningar? Med Giro.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Ja, det gör jag alltid.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Oreda tyvärr.
Hur stor hårddisk har du? Vet inte.
Har du överkast på sängen? Oftast inte.
Har du brutit något någon gång? Hepp.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Urinvägsinfektion är verkligen det värsta som finns, du kan inte tänka på något annat!
Har du blivit sövd någon gång? Nej.
Lever din mormor? Ja.
Har du varit med på TV: Ja.
Vad borde du göra istället för att sitta och svara på frågor nu? Gå och äta.
Använder du tofflor: Nej.
Använder du morgonrock: Ibland.
Är du en Besserwisser? Det kan jag nog vara ibland.
Kan du dricka mjölk som är tre dagar för gammal? Nej, det måste ju smaka härk.
Beskriv din humor: Fullkomligt mongo.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0