Suck ...

Har tappat lite av självfötroendet ... och viljan liksom. Har insett hur otroligt svår den branschen jag gett mig in i är. Skulle skicka in den ansökan som showartist till 2entertain idag ... då måste man liksom ha med en mp3-fil där man sjungit in en sång! Är det bara jag som inte har tillgång till att göra sånt? Varför måste det vara så omständigt? De ser ju att jag gått på Balettakademien, borde inte det vara bevis nog för att jag faktiskt både kan sjunga och dansa tillräckligt bra?! Jag vet inte .... kanske jag borde skita i alltihopa? Jag har gett upp hoppet lite på att få det här Mallis-jobbet. Vet inte varför, men har bara fått en dålig känsla på sista tiden .... usch .... vad ska jag göra då? Jobba på Burger KIng, vänta tills bättre tider kommer liksom? Nej, jag vete fan om jag orkar att bara sitta och vänta på att mitt liv ska börja ... är det inte då lika bra att åka iväg någonstans och verkligen se till att leva livet means jag är ung? Suck .... när blev allt så svårt?


Josefin sa för bara någon timme sen att om hon inte får det här Apollo-reseguide jobbet hon sökt, så åker hon nog till London och jobbar. Vete sjutton om jag inte ska åka med henne dit alltså ... börja med att plugga, sedan jobba .... jag orkar liksom inte att vara här riktigt. Alltid ha dåligt med pengar (inte för att jag tror jag kommer tj'na storkovan i London, men ändå).

Nej, jag vet verkligen inte vad jag vill med mitt liv riktigt ... eller jo, jag VILL jobba som artist och jag VILL resa. Så varför ska just de två sakerna vara så svåra då?

Dålig dag, verkligen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0