Ska jag våga satsa?

Vad kommer mamma och pappa säga?
Men jag stannar ändå hellre här hemma och jobbar som danslärare ett tag och sen drar till London och studerar engelska, eller jobbar!
Jag vill det!
Men ... jag vet inte, känner mig så osäker .... hatar att inte veta exakt, att aldrig vara helt säker på att det går vägen.
Men kanske .... kanske skulle jag ändå våga försöka ... kan ju åka hem om det skiter sig liksom.
Måste ringa några samtal på fredag, checka läget bara .... se vad de på skolan säger.
Måste också prata med Josefin ... få veta hur seriös hon är med sina England-planer.
Fast skulle ju faktiskt kunna åka utan henne, om det vore så att hon inte vill längre.

Äh, jag vet inte ... jag går runt med en stressklump i magen, och det är mycket obehagligt kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0