Mallorca, och sedan London eller Paris

Jag vet att jag inte borde börja planera mitt liv, förrän jag vet hur det blir. Men i det här inlägget tänker jag bara drömma mig bort, och hoppas på att allt detta en dag ska kunna fullföljas.
   Okej, så om ungefär tre veckor får jag ett telefonsamtal, där det meddelas att jag blivit uttagen till att jobba för Viva Hotels Resort under säsongen 2007! Därmed kan jag hyra ut lägenheten igen, säga upp mig från Burger King, och flytta hem igen. Där kan jag jobba på Heléns Dansskola, på Posten och dessutom fullfölja jobbet jag startat tillsammans med tjejerna från estetdanslinjen på De la Gardiegymnasiet här i stan! Under tiden jag gör detta, ska jag åka och hälsa på Camilla i Norge, samt ska jag och Josefin ta en tripp över till vårt favoritland; England. Där tillbringar vi några fantastiska dagar i London med att shoppa på Oxford Street, festa vid Picadilly Circus och gå på musikaler i West End. Därefter tvingar vi min låtsasbror Jack hämta oss med bil i London, och ta med oss hem till honom i Birmingham, där vi bara lever livet och umgås med våra Marmarisvänner i några dagar.

   Väl hemma därifrån ska jag väl antagligen börja packa inför mitt Spanien-äventyr. Jag åker dit och har "the time of my life", sjunger, dansar och möter nya människor, helt enkelt bara mår riktigt bra! Under denna tiden kan jag dessutom spara ihop lite pengar, eftersom jag inte behöver betala någon hyra, och knappt behöver göra av med några pengar när jag är därnere. Pengarna kan nämligen komma väl till pass för de planer jag har för framtiden ...
   Jag kommer hem i mitten på oktober, helt utpumpad. Tar igen mig hemma i några månader, kanske går på en och annan audition, sedan bär det av igen. Denna gång förmodligen pluggandes, antingen engelska i London, eller möjligtvis franska i Paris! Efter de tre månaderna tänker jag bosätta mig i London en tid (antingen stannar jag ju kvar där då efter min pluggtid, eller så tar jag bara och drar dit direkt efter Paris), och nu kommr mina sparpengar väl till pass! Jag tänker jobba, leva livet, ta proffsklasser i dans och kanske gå på lite auditions!

Det här är vad jag vill göra. Det här är det jag vill spendera de kommande åren av mitt liv med. Jag är fortfarande så ung att jag kan göra detta, så därför känner jag att jag helt enkelt bara .... måste .... Därför ber jag nu till Gud och alla andra som finns; Snälla, ge mig jobbet som showartist för Viva Hotels Resort. Det skulle betyda så oerhört mycket för mig!

Så, nu har jag drömt mig bort ett tag .... nu ska jag sluta drömma och återvända till verkligheten, och därmed planera vad jag ska göra med livet om jag inte får detta jobbet! Då får jag väl leva livet så gott jag kan i Göteborg, gå på auditions, spara pengar ... sedan tror jag att jag hyr ut min lägenhet i sommar, så jag kan åka hem och jobba och spara pengar ... så tar jag London redan i höst istället:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0