Lugn lördag

Ja, det har inte hänt jättemycket idag. Vaknade och gick upp vid elvatiden (efter en natts drömmar om min snygga engelsman Craig, oooohhh, om han ändå vore här). Åkte till stan för att handla lite julklappar. Brorsan och farsan var kvar, men nu har jag fixat något även till dem. Postade även inbjudningarna till min och Fialottas juldagsfest. Jippie, det ska bli såååååå roligt ..... inte just det faktum att jag fyller 22 kanske, men fest med flickorna är ALLTID himla roligt:)!
Kom hem och har inte gjort mycket av värd efter det. Eller jo, jag rensade lite i garderoben, det behövdes, för jag har två stora papperskassar fulla med kläder nu. Har även börjat kolla på "Brokeback Mountain", gud vad jag älskar den filmen. Men kunde inte titta mer, för jag börjar bara gråta, och jag orkar inte med det just idag, haha. Ska dessutom snart lämna datorn, och kolla på "Ensam Hemma 2" som börjar om fem minuter. Älskar de filmerna, de ger verkligen julstämning (även om ettan egentligen är bättre).

Vet inte vad som händer ikväll .... skulle egentligen vilja åka in till stan och kanske ta en öl eller två på Sture's, men plånboken ekar tyvärr tom, så vi får nog strunta i det .... hänger väl med mor och far (igen).


Jaja, vi ses säkert senare ikväll.

Imorgon ska mamma och jag steka köttbullar till julen, tjohoo, vad roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0