Helt slut

Herregud, ibland undrar jag verkligen hur jag är funtad?! Jag menar, alla som känner mig kan ju intyga om att jag är ganska bra på att vara lat, orkar aldrig laga mat, orkar aldrig göra mig iordning och gå ut, orkar aldrig något ... men så ibland får jag så konstiga ryck bara! Idag studsade jag upp till jobbet klockan sex, jobbade snabb, effektivt och med ett glatt humör ända till klockan kvart i fyra. Därefter bar det av till Friskis & Svettis för ett skönt medelpass, åkte hem i ilfart för att duscha och nu sitter jag här, och om ungefär en kvart ska mamma och jag gå ipp till Stenhammarkyrkan och sjunga med kören. Sedan ska jag väl förhoppningsvis kanske göra något hemma innan jag går och lägger mig och fullkomligt stensomnar. Min älskade Maria kom ju hem från Kanada idag, så jag hoppas på att kunna få mig en liten pratstund med henne ... men vem vet, förmodligen sover hon väl. Jetlag kallas det har jag hört!

Jaja, nu ska jag väl dra mig ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratisgen.se/?ref=33729 bli medlem idag så har du även chansen att vinna en lcd tv på 32"!
Kostar absolut ingenting att bli medlem, så vad väntar du på? och när du är medlem kan du även få bland annat presentkort tex ikea 1 000kr MQ 500 kr, dvd-boxar tex: Sex and the city, digitalkamera, mp3 med mera.. INGA GÖMDA KOSTNADER

2006-12-18 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0