Guuuud, va tråkigt

Har så in i bänken tråkigt! Jag vill göra något men orkar inte. Borde söka massa jobb, men orkar inte. (Vill ju ändå bara helst av allt ha ett musikal eller showjobb). Borde ringa en del samtal, men orkar inte. Ska upp klockan tjugo över sex imorrgon; Orkar DEFINITIVT inte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der är verkligen en sådan där jobbig pissdag. Såg dessutm lite av Idol-reprisen i förmiddags, och blir mer och mer arg över att Erik inte vann! hallå, vinnarlåten gjordes ju av HONOM! Det var en skitbra låt när han sjöng den, men med Markus var den bara .... platt ... liksom .... Jag tycker det är så tråkigt att man aldrig mer kommer få höra just Erik sjunga den ... Suck, han är ju så otroligt fin och duktig. Ja, ledsen i ögat blir jag faktiskt litegranna ...


Nej, är verkligen på riktigt dåligt humör idag. Dessutom har jag verkligen fått sådan där inget-jobb-panik. Vill inget hellre än tillbaka till Göteborg, men är skiträdd för att börja på ny kula på en ny arbetsplats. Tänk om jag suger fett?

Vill åka bort och läsa språk ... ska göra det också, antingen till sommaren, eller till nästa höst, vi får se litegrann hur det blir med saker och ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0