Grattis på födelsedagen ....

... till MIG! Jag är idag officiellt 22 år gammal. Gammal var ordet .... usch en dag närmare trettio, jag får ångest. Och jag som skrattade så åt Josefin när hon hade åldersnoja vid sin födelsedag i oktober. Nu sitter jag här själv, och bara inte vill bli äldre nu! Usch, jag HATAR verkligen det här! Inget roligt alls, att veta att för var dag som går är det bara en dag mer som singel och ensam .... suck ...

Nej, nu ska jag inte misströsta. Har ju fått massa fina presenter. Har börjat kolla på "Anne på Grönkulla" - DVD:erna som jag fick av mamma. Guuuuuddddd, vad jag blev glad, älskar verkligen den serien. Han som spelar Gilbert är ju bara sååååå söt!!!! Har dessutom fått två nya pyjamaser (älskar att sova i dem), lite hudvårdsprodukter, en hel del pengar, en plattång, Idol-DVD:n, två Michael Bublé skivor, Peter Jöbacks samlingsalbum, Mauro Scoccos samlingsalbum, Christina Aguleras senaste ... 400 kronor på Rydéns som jag åkt in och köpa upp idag:)!

Måste dra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0