Godmorgon!

Ja, eller typ iallafall. jag sov till halv tolv idag, och åt frukost för ungefär en halvtimme sen, så för mig har dagen precis börjat. Sitter här och bara glider runt, gör ingenting speciellt direkt. Funderar på vad som händer imorgon. Förmodligen kommer jag, Josefin och Maria bara vara här hemma hos mig, laga midag och dricka bubbel. Orkar liksom inte att sätta igång och försöka göra något seriöst. Och varför ska det vara så uppstissat bara för att det är nyår? Jag får ångest av både nyår och midsommar, för om man inte går på värsta stora festen, så verkar det som om alla tycker man är så trist. Jag är så glad för att jag var i Turkiet denna midsommar, inga krav på att fira så himla stort och sådär. Jag tror bara att jag och Josefin hängde på Bar-X, som vanligt liksom, haha. Så vi kör en lugn, ganska vanlig nyår också. Vi kommer bara bli lite lulliga, äta god mat och sådär. Ska bli himla trevligt.
Jag och Josefin ska ringa Jack imorgon också, denna gången innan vi blir så onyktra att vi inte hör eller förstår vad han säger, haha. Nej, men saken är den att han fyller år den 21 januari, och vi tänkte komma och hälsa på honom då. Och biljetterna behöver bokas ganska omgående, så vi måste bara kolla med honom så att han vill att vi kommer! Vore himla trevligt att träffa honom, min lilla "brorsa" .... förmodligen umgås han inte med Craig så mycket längre, så honom lär jag väl tyvärr inte träffa ... menmen, sånt är livet. Kan ju alltid be honom hälsa till honom nästa gång de talas vid bara .... eller nåt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0