Fy farao vad trött jag är

Usch, det är inte helt roligt att vara brevbärare i juletider, det kan jag lova. Går upp klockan sex, börjar tjugo i sju och jobbar arslet av sig till kvart i fyra. Och det finns ALLTID något att göra. oftast annars kan man få sluta tidigare än den tiden som står på schemat, därför att allt helt enkelt är klart. Men så fungerar det inte riktigt nu ... suck, men det är bara tre dagar kvar, sedan får jag vara ledig i hela fyra dagar, det ska bli härligt.
Skulle egentligen gått och tränat idag, men kände verkligen inte för det. Trött som sjutton och så ... tänkte att jag går och lägger mig direkt efter "Grey's Anatomy" ikväll, så kanske jag är pigg nog att gå imorgon efter jobbet istället. Men måste komma igång nu, är alldeles förslappas i varenda muskel känns det som! Och ska jag börja jobba på Burger King i januari får jag verkligen se till att skräpmaten inte tar överhanden (mer än den redan gjort det vill säga).
Annars så har jag varit och lunchat med min älskade Maria idag! Hon kom hem från Kanada igår, och har alltså inte sett henne på tre månader .... fast egentligen var det långt över ett halvår sedan jag umgicks med henne, för jag hann bara träffa henne en gång efter mina tre månader i Turkiet, för hon åkte en vecka efter att jag kom hem. Så det var himla mysigt att träffa min älsklingsgumma igen ... mmm, Maria är så bra på att goskramas sådär mysigt som bara HON kan!

Hepp, ikväll blir det "Grey's Anatomy" .... Gud, vad det är spännande. Och vad arg jag är på Meredith! Så får man inte bete sig, har råkat ut för det som George råkar ut för så otroligt många gånger och det är INTE roligt, det vill jag lova!
Men inte är det lika bra och spännande som "O.C" var nu sista programmet. Det var ett tag där när "O.C" inte var så himla bra (typ när Mariassa bytte skola, och Julie visade sig vara gammal porrfilmsskådis). Men det har verkligen gjort en rejäl uppryckning och nu det sista var det så bra att jag nästan dog. Mariass dör! Gud, vad hemskt det var. Undrar verkligen vad som kommer hända med Ryan nu?! Och med vår härliga gamla Seth-Summer-Anna-triangel i Providence!? För att inte tala om nu när Kaitlin kommer tillbaka och ska ta över Harbor! DET kan bli riktigt kul att se:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0