En till!

Vad får dina armhår att resa sig?
En riktigt rörande scen i en film, eller någon som sjunger gudomligt bra!
Vilken historisk person identifierar du dig mest med?
Ojoj, den var svår ... Eponine i Les Misérables (ja, jag vet att hon är påhittad, men iallafall)!
Vilken sida tycker du bäst om hos dig själv?
Jag är generös med både komplimanger, med att säga till folk att jag tycker om dem och med pengar (ifall jag har några vill säga)!
Vilken tycker du minst om?
Att jag prata för högt och för mycket, samt att jag inte kan ta en sak i taget.
Vilket var ditt första jobb?
Som statist i "Lilla Jönssonligan & Cornflakeskuppen". Jag tjänade 1500 kronor!
Ditt liv har hittils varit?
Väldigt upp och ner, och fram och tillbaka!
Vilken är din största prestation?
Att jag kom in på Balettakademien!
Vem är din störste fiktive hjälte?
Bamse.
Vilket är ditt motto?
Ta chansen, innan någon annan gör det!
Vad har du på nattduksbordet?
Just nu alldeles för mycket skit, men vanligtvis hemtelefonen, mobilen, en lampa och en bok.
Vad ville du bli när du var liten?
Sångerska, skådespelerska eller handbollsproffs (!).
Vilken är den största passionen i ditt liv?
Sången, teatern och dansen absolut!
Vad är det absolut dummaste du gjort?
Några saker jag absolut inte kan säga, samt att jag snattade i den tidiga tonåren.
Vilken är din största extravagans?
Min totala oräddhet för att göra bort mig, samt min röst.
När tvivlar du?
Minst en gång per dag.
När känner du dig stolt?
När jag är färdig med något jag länge behövt göra, eller när jag går vidare från olika auditions.
Vilken skiva är mest nött i din samling?
"Music Box" - Mariah Carey och "Wicked".
Vad gör dig fly förbannad?
När folk anklagar mig för saker jag inte gjort!
Vilket drag föraktar du hos andra?
När folk tycker att de står över alla andra.
Vad inspirerar dig?
Människor som är riktigt duktiga på vad de gör och som inte låter andra stå i vägen för deras vilja.
Om du skulle återfödas som en sak, vad skulle det vara?
En DVD - film.
Vilken är din hemliga last?
Godislasten är ju inte direkt hemlig, så får väl svara filmjölk och cornflakes med socker på.
Vem vinner herrallsvenskan i fotboll?
Elfsborg igen såklart!!!!!
Vem i levande livet är din främsta förebild?
Pappa.
Om du vore Gud för en dag, vad skulle du ändra på först?
Folks dumhet.
Om du skulle tvingas välja en ny karriär, vilken skulle det då vara?
Något där jag får resa mycket, och använda mina språkkunskaper.
Vad skrämmer dig mest?
Att aldrig få känna hur besvarad kärlek känns igen.
Vilket är ditt käraste minne?
När jag vann "Småstjärnorna".
Vilket ord eller uttryck använder du oftast?
Sedärja!
Vilken är din mest älskade sak?
Mitt gosedjur Vilhelmina.
När blev du illa behandlad senast?
Alldeles nyss, av mina käre bror.
När du blir riktigt sugen på något, vad vill du ha då?
Godis eller biskvier.
Vad tror du är det första andra lägger märke till när de träffar dig första gången?
Killar: Mina stora bröst, tjejer: Att jag verkar väldigt glad och rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0