Bubbelbad och telefonprat

Mhm, det är ungefär det jag har hunnit med idag sedan jag kom hem från jobbet. Eller ja, jag sov lite också, men det är liksom så självklart med tanke på hur opigg jag varit hela dagen idag. MÅSTE lägga mig tidigare idag, orkar inte med en sådan här dag till, jag orkar inte gå runt som en zombie hela dagen.
Men imorgon är det iallafall fredag, och jag, Josie och Mia ska ut på Stures och ta en öl eller två för att fira att vi träffas ordentligt för första gången på ett halvår (eller ja, inte jag och Josie, vi sitter ju nästa ihop nuförtiden). Skönt att hitta på något för en gångs skull, och inte bara dega hela helgen.
Sen är det ju faktiskt så att det är julafton på söndag, Lisas favoritdag på hela året:):. Dagen då man får sådär trevliga saker som kallas presenter, dagen då man har en ursäkt att titta på tecknat (både i form av Kalle Anka och Karl-Bertil Jonsson), dagen då man får äta hur mycket godis och mat man vill, dagen då man går till kyrkan klockan elva, och sedan kommer hem strax efter tolv och bara kan njuta av att julen har varit underbar, som alltid. Ja, se julen är nog min absoluta favorittid på hela året faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0