Älskar julen!

Jag har liksom inte hunnit se fram sådär jättemycket emot julen, för det har varit andra saker i hjärnan hela tiden. Men nu ser du ... jag har städat mitt rum jättenoga (Gud, vad mycket härligare det är när det är fint omkring en), och jag har även gjort min stora uppgift som jag gör varje år i juletid: Klätt granen. Mycket smakfullt blev det, med endast röda kulor (kan även vara dekorerade med lite gulstjärnor eller silver), ljus och sådant där fint, tjockt glitter! Ooooh, vad jag tycker om att göra det.
Ikväll ska vi tjuvsmaka lite på julmaten, mmmmmm det ska bli riktigt smaskens. Och vi ska väl försöka hitta på något att titta på på TV:n också ... förr brukade vi alltid titta på "Sång för de hemlösa", men det slutade de med förra året. En stor förlust för vår familj kan jag säga. Just nu är det fotboll som gäller på TV; Manchester United mot Aston Villa. Egentligen är jag ju Arsenal-fan, men nu måste jag vara lojal mot mina vänner i Birmingham, så jag håller på Aston Villa då .... även fast Henke börjar i United snart:).

Hepp, hepp, nu ska jag surfa vidare in på ww.faceparty.com, och spana in snygga, härliga engelska grabbar. Me like:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0