Dags att starta

Ja, eftersom jag tycker det ar sa otroligt tröttsamt för handleden att skriva dagbok för hand (haha) sa tankte jag att det har kanske var ett battre alternativ. ?bland maste man ju helt enkelt bara skriva av sig lite, iallafall behöver jag det och varför da inte göra det online sa att saga!

Om ni undrar varför vissa bokstaver ser lite konstiga ut sa beror det pa att jag för tillfallet befinner mig i Marmaris i Turkiet med konstiga tangentbord. Har varit har sedan den sjunde juni och jobbat i poolbaren pa ett hotell. Det har varit en ganska trevlig och larorik tid, men jag tycker det ar dags att aka hem till alskade Sverige snart faktiskt! Planet med Lisa pa gar hemat den 15 september och jag kan knappt barga mig.

Jag ar inte ensam har, Josefin ar med mig och för tillfallet har vi ocksa besök hemifran! Susanne ar har och livar upp tillvaron lite. ?dag har vi dock inte gjort sa mycket, mest legat i solen och snackat lite. Nu ikvall gick vi och at varldens godaste p?zza och sedan gick vi ut och tog nagra drinkar. Men jag fick naturligtvis varldens magont, sa jag var tvungen att ta en taxi hem. Ar dessutom otroligt trött pa alla turkar som skriker efter en vart man an gar har!!! Det ar nagot jag absolut inte kommer sakna hemma, det ar ett som ar sakert! Jag fattar inte att de verkligen tror att man ska stanna upp och le nar de skriker saker som "Sp?ce girls" och "Shakira" efter en. Allvarligt, var ar problemet???!!!!Tro nu inte att jag ar helt oskyldig, jag har minsann hela sommaren sprungit runt med en turk, men inte har jag nagra visioner om att jag ar den enda skandinaviska tjejen i hans liv, hihi. Dessutom kanner jag honom, sa det ar faktiskt lite skillnad ... för mig iallafall ...

Jaha, sa det var mitt första inlagg ... det var ju faktiskt ganska latt. See ya soon!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0