Bakis och svettig!

Herregud sager jag bara! Svetten bara rinner och jag orkar inte ligga i solen. Sov ocksa bara tre-fyra timmar inatt sa far nog ga upp och lagga mig lite nu. Har nyss varit pa marknaden och köpt lite frukt och grönt. Skulle kolla pa vaskor och sant ocksa men ursakta mig men det gick inte att vara darinne! De ar ju uppe i hacken och i ansiktet pa en HELA T?DEN vilket gör att man helt enkelt inte orkar ga runt och tittade. Men Mehmets bror som vi kanner har en affar dar och min lilla "pojkvan" jobbar dar ocksa nu sa vi gick dit och sa hej och sedan gick vi darifran.

Hade daremot en himla rolig kvall igar. Det bor tre norska tjejer har pa hotellet nu och de ar himla roliga faktiskt. Satt pa hotellet och drack jattemycket sen stack vi ner till strandpromenaden och var inte hemma förran vid halv sex. Da satte jag mig och snackade med min lilla gulleponke ett tag och sedan gick jag och lade mig vid halv sju .... och sedan upp och hoppa vid elva. Oh my God sager jag bara!

Marmaris har iallafall börjat bli sig likt efter bombningarna, men fortfarande ar staden tystare an vanligt ... fast mig gör det inget. Jag vill bara ha tva lugna, sköna veckor och sedan aka hem till Sverige! Langtar efter mamma, pappa, brorsan (som jag förmodligen inte far se förran till jul) och jag saknar svensk mat!!! Suck ... vill hem ... har vart har för lange nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0